شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

معرفی گیربکس SEW

۳ بازديد

گیربکس های تولید شده توسط SEW-EURODRIVE از قوی ترین و بادوام ترین گیربکس های موجود در بازار هستند. مهم نیست که چه نیازی دارید، یک گیربکس صنعتی SEW می تواند از عهده آن برآید. این دستگاه های جمع و جور برای شرایط سخت طراحی شده اند و همچنان بدون هیچ مشکلی وظایف خود را انجام می دهند. خواه به حمل و نقل یا فرآوری مواد اولیه و انرژی، چوب، صنایع معدنی یا تولید محصول نیاز داشته باشید، یک  موتور گیربکس صنعتی SEW وظیفه دارد. پاسخگویی به تمام نیازهای فنی مشتری در هر یک از این حوزه های کاربردی..

اگر به گیربکسی نیاز دارید که بتواند گشتاور بسیار بالایی تولید کند، پس یک گیربکس صنعتی SEW می خواهید. این دستگاه های جمع و جور برای شرایط سخت و طاقت فرسا طراحی شده اند و در کارهایی مانند حمل و نقل مواد خام یا پردازش انرژی عالی خواهند بود. مهم نیست که در چه صنعتی هستید – خواه نجاری، معدن یا تولید محصول – یک گیربکس صنعتی SEW تمام نیازهای فنی شما را برآورده می کند.

درباره شرکت گیربکس SEW

شرکت آلمانی SEW اکنون به یکی از به روزترین و قدرتمندترین شرکت های تولید گیربکس در جهان تبدیل شده است. اساس کار آنها افزایش گشتاور با کاهش سرعت است. محصولات آنها با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی است که باعث محبوبیت آنها در بین صنعتگران شده است. آنها شعار (جهانی بیندیشید و محلی بیندیشید) دارند. امروزه این شرکت در 48 نقطه جهان شعبه دارد و هزاران کارمند دارد.

کاربرد موتور گیربکس SEW

شکی نیست که الکتروگیربکس های SEW بهترین های موجود در بازار هستند. مواد اولیه با کیفیت بالا و عملکرد عالی آنها را به انتخابی ایده آل برای هر کارخانه یا تجارت تبدیل می کند. این گیربکس ها طیف گسترده ای از انتقال گشتاور و سرعت را ارائه می دهند که آنها را برای هر کاربرد مناسب می کند. با توجه به شهرت آنها به عنوان یکی از معتبرترین مارک های بین المللی، شکی نیست که گیربکس های SEW بهترین گزینه برای انتخاب گیربکس برای نیازهای شما هستند.

گیربکس های SEW از باکیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده اند و بسیاری از کارخانه ها به دلیل قابلیت اطمینان و عملکرد مورد اعتماد هستند. امروزه SEW تولید کننده پیشرو گیربکس در صنایع مختلف در سراسر جهان است. گیربکس‌های SEW با گستره انتقال گشتاور و سرعت بالایی که دارد، بهترین انتخاب شما برای راه‌حل‌های گیربکس باکیفیت است.

انواع الکتروگیربکس SEW

گیربکس های SEW بهترین های موجود در بازار هستند که قدرت و دوام بی نظیری را برای کاربران صنعتی فراهم می کنند. دو نوع اصلی گیربکس SEW وجود دارد: استاندارد و صنعتی. گیربکس های صنعتی برای گشتاورهای بالاتر طراحی شده اند و می توانند در کاربردهای مختلفی که کیفیت، قدرت و دوام ضروری است مورد استفاده قرار گیرند.

  • گیربکس هلیکال SEW
  • گیربکس شافت بغل SEW
  • گیربکس آویز SEW
  • گیربکس حلزونی SEW

خرید گیربکس SEW

فروشگاه سعدی جنوبی سابقه چندین ساله در خدمات موتور گیربکس SWE  دارد! ما در فروشگاه سعدی جنوبی با داشتن تجربه با برندهای مختلف، نقاط ضعف و قوت هر برندی را می شناسیم و می توانیم نه تنها تعمیر، بلکه اغلب قابلیت اطمینان هر سیستم گیربکس را بهبود ببخشیم.

فاکتورهای زیر هنگام انتخاب و خرید گیربکس SEW برای کاربردهای مختلف صنعتی مهم است: اندازه و نصب، گشتاور متغیر، حداکثر توان خروجی، نسبت تبدیل و سرعت خروجی، و ترکیب مواد. در نظر گرفتن هر یک از این عوامل به شما کمک می کند تا مناسب ترین گزینه را برای نیاز خود انتخاب کنید. کارشناسان ما در فروشگاه سعدی جنوبی می توانند در مورد تمامی این عوامل مشاوره ای ارائه دهند تا به شما در اتخاذ بهترین تصمیم برای کسب و کارتان کمک کنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.