شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

چگونه ایرپلد را شارژ کنیم؟

۴ بازديد

چگونگی شارژ ایرپاد ها و افزایش طول عمر باتری آن ها

ایرپاد ها از طراحی شیک و زیبا برخوردارند. باید گفت که این این گجت دوست داشتنی به سرعت مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کرد وهر روزه تعداد زیادی از افراد نسبت به خرید آن ها اقدام میکنند. اما نباید از این موضوع غافل شد که ایرپادها نیز همچون سایر لوازم هوشمند از عمر محدودی برخوردار می باشند. بنابراین بهتر است با رعایت برخی از موارد ساده از حداکثر عمر ایرپاد خود استفاده کنید.

در این مقاله قرار است درباره چگونگی شارژ ایرپاد ها و کیس آن ها صحبت کنیم و همچنین مواردی که به افزایش طول عمر باتری کمک میکند.
 

چگونه کیس ایرپاد را شارژ کنیم؟

شما می توانید کیس ایرپاد  خود را از طریق کابل و اتصال آن به پریز برق یا پاوربانک به راحتی شارژ کنید.

به همراه ایرپاد پرو اصل یک کابل شارژ Lightning به  شما ارائه شده است که می توانید آن را به کانکتور Lightning در کیس خود وصل کرده و سپس انتهای دیگر کابل شارژ را به شارژر یا پورت USB وصل کنید.

همچنین کیس شما با قرار دادن روی شارژر بی سیم نیز قابل شارژ است. اگر هنگام شارژ کیس، ایرپاد های خود را درون کیس قرار دهید ایرپادها نیز به همراه کیس شارژ می شوند.

می توانید کیس خود را همراه با ایرپاد داخل کیس و یا بدون آن ها شارژ کنید اما دقت داشته باشید برای شارژ کردن کیس، باید درب آن حتما بسته باشد.

راهنمای چراغ وضعیت روی کیس ایرپاد پرو

اگر ایرپاد پرو دارید بلافاصله پس از اقدام به شارژ، چراغ وضعیت کیس به مدت 8 ثانیه روشن می ماند. همچنین می توانید روی قاب شارژ ضربه بزنید تا از وضعیت شارژ ایرپاد پرو خود مطلع شوید.

چراغ سبز: نشان دهنده شارز کامل و 100درصدی دستگاه شماست.

چراغ کهربایی: نشان دهنده عدم شارژ کامل دستگاه بوده و ممکن است ایرپاد شما نیاز به راه اندازی مجدد داشته باشد.

چراغ سفید چشمک زن: AirPods شما آماده راه اندازی و اتصال به یکی از دستگاه های شما است.
 

وضعیت شارژ ایرپاد خود را بررسی کنید

هنگامی که شارژ دستگاه به 10درصد می رسد علاوه بر اینکه روی دستگاه iphone یا ipad خود اعلان دریافت می کنید از طریق ایرپادها نیز صدایی را می شنوید که به شما هشدار می دهد شارژ ایرپاد شما در حال اتمام است.

همچنین قبل از خاموش شدن ایرپاد و اتمام شارژ، یک باردیگر هشدار دستگاه به گوش می رسد.

برای اینکه ایرپاد شما مدت زمان بیشتری شارژ نگه دارد، بهتر است در مواقعی که از آنها استفاده نمی کنید آنها را در کیس قرار دهید.

سخن پایانی 

عمر باتری ایرپادها نیز همچون سایر دستگاه های هوشمند به میزان استفاده کاربر در طول روز و همچنین استفاده صحیح آن ها بستگی دارد. اگر یکی از کاربرانی هستید که از ایرپاد استفاده می کنید بهتر است روش های گفته شده را به کار بگیرید تا بتوانید بیشتر از ایرپاد خود نراقبت کرده و از حداکثر عمر دستگاه خود استفاده کنید. برای مشاهده انواع محصولات ایرپاد با انواع برندهای موجود می توانید به فروشگاه والتل مراجعه کنید.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.