شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

معرفی بهترین سیم تلفن

۵ بازديد

بهترین کابل تلفن برای اینترنت کدام است؟ کابل‌‌ تلفن دسته ای از سیم و کابل هستند که بخش وسیعی از محصولات مخابراتی هستند که شبکه‌های اینترنت و مراکز داده را نیز علاوه بر تلفن‌های ثابت پوشش می‌دهند. اما برای خرید این کابل نیاز به استانداردهای خاصی خواهد بود. علاوه بر این بسته به نوع کابل ویژگی‌های خاصی مد نظر است که باید برای خرید کابل تلفن خود مورد توجه قرار دهید. ویژگی‌هایی که می‌تواند از یک برند تا برند دیگر متفاوت باشد. مسئله‌ای که باعث تمایز تولیدکنندگان و کیفیت نهایی محصولات آن‌ها می‌شود. موضوعی که قرار است درباره آن صحبت کنیم هم دقیقاً در همین رابطه است.

اگر به دنبال بهترین کابل تلفن برای برقراری یک ارتباط همه جانبه هستید، بدون شک این راهنما می‌تواند به شما کمک کند. اغلب افراد تنها یک تصور درباره این کابل دارند و آن هم متصل کردن ارتباط تلفنی دو طرفه است. اما کابل تلفن عملکردهای بیش از این دارد. همراه کابل لاله زار  باشید.

بهترین کابل تلفن کدام است؟

شاید اینکه بخواهیم بپرسیم بهترین مارک سیم تلفن کدام است بیش از حد کلی به نظر برسد، زیرا گفتیم که کابل‌های تلفن فقط برای برقراری ارتباط تلفنی نیستند، بلکه در دیگر مواقع به عنوان کابل مودم، اینترنت و انتقال داده مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین باید اول ببینیم که کدام کابل تلفن مد نظر است و بعد به دنبال بهترین برند بازار باشیم.

آنچه در تمامی کابل‌های تلفن اهمیت ویژه‌ای دارد عدم اختلال در ارتباط است. اختلالات سیگنال هم بیشتر به دلیل وجود نویز رخ خواهد داد که در کابل‌های باکیفیت و البته کابل‌های ضد نویز شاهد چنین شرایطی نیستیم. علاوه بر این بسته به اینکه قرار است کدام یک از کابل‌های تلفن زمینی، هوایی، مهاردار، ایرک کانالی، دوبل هوایی، کابل تلفن هوایی مهاردار و کابل ژله فیلد خاکی را انتخاب کنیم، ویژگی‌های مد نظر می‌تواند متفاوت باشد.

بهترین برند کابل تلفن

برای خرید بهترین کابل تلفن باید برترین برندهای بازار را به خوبی بشناسیم. با توجه به اینکه امروزه نیاز کشور به انواع سیم تلفن برای مصارف ارتباطی، انتقال داده و استفاده در شبکه بسیار بیشتر از گذشته است، مارک‌های متعددی برای تولید این محصولات روی کار آمده‌اند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید چیزی نزدیک به 150 کارخانه تولید سیم و کابل در کشور وجود دارند که به رقابت با یکدیگر در این عرصه مشغول هستند.


به عبارتی انواع کابل تلفن شامل نمونه های زیر می‌شوند که هر یک با یک عبارت خاص انگلیسی نشان داده می‌شوند.

  • کابل ایرکوئر کانالی (CUC)
  • کابل هوایی مهاردار (SSC)
  • ژله فیلد خاکی (BFC)
  • بهترین کابل تلفن ژله فیلد کانالی (CFC)
  • کابل دوبل هوایی مهاردار (DW)
  • کابل هوایی ساده (AC)
  • کابل نوری فیلد کانالی (OCFC)
  • کابل نوری ژله فیلد خاکی (OBFC)
  • کابل نوری مهاردار هوایی (OSSC)

این سری کابل‌ها به دو شکل با هادی مسی و فیبر نوری ( کاربرد فیبر نوری ) تولید می‌شوند. فراتر از نوع سیم و کابل به طور کلی باید محصولی را خریداری کنیم که مطابق با استانداردهای مخابرات داخلی و قابل تایید از سوی این سازمان باشد. این استاندارد شامل عوامل مد نظر شرکت مخابرات ایران TCI و استاندارد VDE085 است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.