شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

تابلو چلنیوم

۴ بازديد

تابلو چلنیوم در واقع به تابلو هایی از حروف گفته میشود که جنس حروف آن از جنس چلنیوم باشد. لبه حروف اغلب دارای رنگ نقری ای و طلایی از جنس آلیاژ آلومینیوم بوده که از مهم ترین قسمت های تابلو به شمار می آید. دقت کنید که ساخت و تولید این تابلو ها بر اساس به روز ترین استاندارد های دنیا صورت بپذیرد.

این تابلو ها به دلیل بازتاب نور در روز و وجود نور متوسط smd در شب جذابیت و جلوه منحصر به فردی داشته و جلوه ای زیبا به وجود می آورند.

لایه بالایی تابلوهای چلنیوم بخش بسیار مهمی به شمار می اید که حتما باید به دست متخصصین با سابقه نصب گردد زیرا طراحی ساخت آن به شدت حساس بوده و به دقت بالایی نیاز دارد.

لایه رویی قیمت تابلو چلنیوم کردی ساین پلکسی گلاس بوده و زیر آن از نور smd و پلاستیک فشرده تحت عنوان pvc  استفاده میگردد

تابلو چلینیوم با دیگر تابلو های تبلیغاتی چه تفاوتی دارد؟

  1. تمامی حروف برجسته در تابلو های چلینیوم دارای محفظه جداگانه بوده و هر حرف به صورت جدا از باقی حروف شکل داده میشود.
  2. این تابلو برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل حروف دارای روکش محافظ بوده و همین امر سبب براق و درخشان شدن حروف داخل تابلو است.
  3. تابلو چلنیوم تنها تابلویی است که نور داخل حروف را در شکل های الماس، ستاره ، دایره و یا کریستال به نمایش می گذارد.

درباره چلینیوم:

کلمه چلینیوم از ترکیب دو کلمه لاتین channel + aluminium   به وجود آمده است. channelدر لغت به معنای یک جسم U شکل و کانال بوده و چون لبه های حروف لاتین و فارسی و اشکال مختلف بعد از چسباندن به کناره ها به حالت U شکل در آمده و این نام را به خود گرفته است.

کلمه channel به سبب جنس لبه آلومینیومی با کلمه aluminium  ترکیب گشته و کلمه channelium  را به وجود آورده است.

وزن سبک و غیر قابل زنگ زدگی سبب شده که از آلومینیوم در ساخت تابلو چلینیوم استفاده شود و ظاهری بسیار شبیه به استیل داشته باشد. این ترکیب سبب زیبایی و دوام بیشتر آلومینیوم شده است.

منبع: kordisign.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.